مرحله 3 کلیه زندگی بیماری امید می تواند طولانی مدت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 کلیه زندگی بیماری امید می تواند طولانی مدت

مشخص شده است که در کلینیک بیماری مزمن کلیه است پنج مرحله و مرحله 3 مرحله بسیار حیاتی است. اگر بیمار می تواند درمان منظم به موقع می رسند، ممکن است فرصتی برای مانند یک فرد عادی و طول عمر خود را زندگی می کنند را می توان طولانی مدت اگر نه، بیماری خود را ممکن است از دست دادن کنترل، و سقوط به مرحله 4 و 5 به سرعت در حال.

در گذشته، پزشکان همیشه استفاده از hormonotherapy، حتی دیالیز برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است، اما هر دو آنها را می تواند این بیماری را درمان نمی کنند و نه بهبود عملکرد کلیه، تا مردم شده است به دنبال برخی از روش های جایگزین دیگری به جای آنها. خوشبختانه، در روز ما، مردم برخی از درمان های منحصر به فرد بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی که اثر قابل توجهی در درمان این بیماری اختراع کرده اند. به علاوه با یک رژیم غذایی مناسب، آنها می توانند به این بیماری در این مرحله برای مدت طولانی کنترل، حتی می تواند به بافت کلیه آسیب تعمیر و بهبود عملکرد کلیه است.

اگر شما شخصی را که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند و می خواهند برای زندگی بهتر و طولانی تر هستند، شما باید فکر می کنم از داروها چینی اثر درمانی شما می توانید به من بدهید، زودتر می توانید آن را دریافت کنید، بهتر است. آیا برای "زمان مناسب" صبر نیست، چرا که بیماری خود را نمی خواهد شما هم به صبر بدهد. هنگامی که بیماری خود را به مرحله 4 یا 5 قرار می گیرند، آن سخت است برای معکوس کردن، شما ممکن است نیاز به دیالیز زندگی می کنند برای بقیه عمر خود را.

صبر نکنید تا دیگر خیلی دیر شد برای درمان، اگر شما هر گونه کمک در درمان مرحله 2 بیماری مزمن کلیه باید، انجام مردد به ما بگویید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام ها به ما را، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، مرحله 3 بیماری کلیه، مرحله 3 کلیه طول عمر بیماری ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: